Midsommar & Smögen

 
 
Hej allesammans ♥
 
Bloggandet har varit dåligt dessa två dagar men jag har haft fullt upp av att leva. Igår på midsommarafton så firade jag först och åt lite gott hemma med familjen och tillsammans med våra gäster. Senare fram mot kvällen bar det av mot Lucas fest vilket blev riktigt lyckat trots allt haha ! Mycket skönt folk och glatt humör. Åkte hem till Albin i hyfsad tid och så sov jag där.
Idag så har jag, Erik, Henke, Felix, Albin & Lucas varit i Smögen. Vi tog en spontan tur dit vid tre tiden och väl där så var det tok mycket fest sugna människor överallt så stämningen fanns men vädret sög, haha det bokstavligt talat ÖSregnade. Så vi letade upp ett matställe, köpte lite mat och tog sedan sju bussen hem igen. Intressant resa! Var i Uddevalla vid nio tiden så då åkte jag direkt hem till pappsen, behövde lite lugn och ro kände jag haha. Nu så ska jag sova för herregudars vad trött jag är efter det här dygnet.
 
Jag fick en fråga ifrån en tjej vid namn Michelle som undrade vart tröjan som jag hade på mig i Grebbetsad är köpt och nu vet jag inte vilken utav tröjorna du menar, ifall du menar den långa blåa eller den korta gråa men det spelar mindre roll för båda är köpta på bikbok !
 
En bild på mig från midsommar

Kommentarer
Postat av: Billan!!!!!

Miss you like hell my angel!

2012-06-24 @ 08:43:55
URL: http://Nathaliebillgren.blogg.se
Postat av: anonym

hej nathalie , jag älskar verkligen din blogg !
du verkar vara en sån otroligt bra tjej på¨alla sätt och vis ! du verkar avra så posetiv och glad hela tiden , du är bäst !

tänkte bara fråga , har du någon / några favorit lärare på ramneröd ?
kramar från en nyfiken tjej :)

2012-06-24 @ 17:43:19
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0