Nu vankas det bankett

Om bara några timmar så är det dags för niornas bankett på skolan. Jag, Linnda och Martina kommer att vara hos mig innan och göra oss iordning, skåla och tagga inför avslutet tillsammans. Och imorgon flyttar Martina till blekinge.. Så detta blir alltså det sista vi gör tillsammans innan hon flyttar, vilket känns riktigt segt med tanke på att vi har gått i samma klass och hängt sedan nollan.. Men ikväll så ska vi släppa det och bara sattsa på att ha det så jäkla roligt tillsammans ! Kvart över fem är det dags för fotografering, sedan mingel, sedan trerätters middag och till sist dans dans dans !! Nu så ska jag börja grejsa med naglarna så vi höres kanske ikväll då jag har kommit hem, för imorgon kommer det att vara brutalt tight med tid för då är det skolavslutning och fullspäckade planer inför dagen och framförallt kvällen så vi höres later homies

Så här kommer jag att se ut ikväll, med en söt klänning ifrån nelly med paljetter upp till och hel öppen rygg och med ett par Jeffrey Campbell lita spike skor som jag har lånat av bästa Nathalie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0