onödig-regnig-dag

Idag har jag haft en så fruktansvärt onödig dag på bjursjön tillsammans med mitt arbetslag (min klass, plus en klass ifrån varje årskurs på skolan). Vi gick till bjursjön vilket är en rätt lång bit, och väl där så började det att ÖSregna så vi stod där och kollade in i träden ungefär och sen 45 minuter senare om ens det så fick vi gå hem. NÖDVÄNDIGT, hade lika gärna kunnat legat hemma i sängen haha ne fy. Ikväll så skulle vi i klassen egentligen till mollön och tältat men nej vädret tillåter ju ej det tyvärr (seriöst, kan det inte bli lite bättre väder snart eller.. Så trött på detta hösväder i mitten av juni). Så ikväll blir det istället att vi i klassen ska till skolan ikväll och "mysa" och kolla på film och så vidare. Hoppas på en någorlunda kväll. Haha, vad bitter jag låter. Förlåt för det, men det är väl troligtvis pga vädret. Det känns inte heller som om man går på sommarlov nu på fredag när man tittar ut genom fönstret.. Lite solsken hade suttit fint nu ! Jag får trösta mig med att jag har en soldusch inbokad på onsdag eftermiddag så att jag åtminstone får lite färg tills banketten och avslutningen !

Ytterliggare en bild ifrån fotograferingen
Fotograf: Bea Gustavsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0