Onsdag: #soldusch #gym #school #mates







Klockan tickar and it's bed time för min del. Spenderat cirka 2,5 h i skolan idag, eftersom att jag sitter i bankett komiten så har vi årdnat och planerat idag inför morgon dagens bankett för niorna på skolan. Även morgondagen kommer jag att spendera 3h i skolan för det allra sista som ska göras inför våran stora kväll. Imorgon kväll kommer att bli en bra kväll ! Idag har jag även solduschat for the first time in my life och jag blev hel nöjd, mycket färg också så jag är verkligen nöjd över resultatet. Fick som sagt detta i present av bästa Nathalie som även följde med mig idag när jag gjorde detta. Även varit på gymmet en stund idag, sprang 3 km på löpbandet och sedan styrka och stretchning, så skönt att jag har kommit igång med konditionen nu också. Kvällen skulle egentligen spenderats tillsammans med taby men det blev ej så, så istället åkte jag hem till Linnda och Martina och små tjötade lite med dom innan jag åkte hem till pappsen och åt god mat och kollade film. Men nu så måste jag sova om jag ska orka med morgon dagens planering, fix och taggande inför kvällen då det vankas bankett, wohoooo !

Ytterliggare en bild ifrån fotograferingen, inte fotat något specielt idag såatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0