Q & A x2

Anne: hur gammal måste man vara för att gå på hår modevisningen? och kan man anmäla sig?

Svar: Det är som vanligt 18 års gräns för att komma in till krogen och ingen anmälan behövs. Jag antar att det bara kommer till att vara att komma dit som en vanlig party kväll bara att det kommer att bjudas på en hårmodevisning också som något extra ungefär. Sedan är jag ju inte helt hundra för jag har inte fått så mycket information själv än men mer kommer när det närmar sig och när jag själv vet lite mer angående detta !


Anonym: Hej jag är en tjej som går i Spår 2. Min lärare sa att det var några som skulle gå ur nian kom till dalaberg för att hälsa på. Hon sa att det var tre tjejer och två killar. Hon sa också att det var en tjej som skulle vilja jobba inom kök och en genom musik och annan genom dansare. Då tänkte jag på dig var du en av tjejerna?

Svar: Ja, det var jag b.l.a som var en utav dom som kom tillbaka till våran gammla skola för att hälsa på ! Och jag gick förresten också i spår 2, ta vara på tiden säger jag bara för den kommer aldrig tillbaka igen. Saknar det faktiskt lite haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0