Terminens sista dansföreställningar - check






Okej, jag grinar nästan. Det är så jäkla trist att det är över men helt sjukt vad vi bara körde på idag ! Bra gick det så tack till alla dansare, danslärare och till er i pubilken som kom och kollade. Rep, träningar, föreställningar, ja det har varit mycket dans det senaste halv året, mycket mer än vanligt så det känns såklart konstigt att det nu inte är någon dans förens i slutet av augusti.. Hur sjutton ska detta gå !? Jag har iallafall skaffat gym kort på motionshuset nu under sommaren så att jag kan fortsätta hålla igång och inte tappa så mycket under sommaren. Sedan att världens bästa danslärare Vanessa ska sluta gör inget bättre. Så det blev lite känslosamt förut på scenen hehe, fy vad jag kommer sakna henne i vilket fall, grym är hon !

Som sagt föreställningarna gick bra, stressigt emellan alla nummer men allt flöt på så. Efteråt så åkte jag hem på middag hos Albin och hans familj. Det blev grillat och till efterätt åt vi godaste frukt/bär brickan samt glass till det. Gott ! Men nu ska jag kolla vad jag kan hitta för bilder ifrån går dagen och idag. Igår kväll då jag, Julia, Clara, Amanda , Nathalie T och Annie (dom andra fick tyvärr förhinder) firade Amandas födelsedag. Trerätters middag och sedan party efter det. Så jäkla rolig och härlig kväll och stört god mat, dog.





Kommentarer
Postat av: annie

Hej jag undrar hur det blir när man söker in till dnas nästa år hur man kommer in osv? Btw ska du fortsätta med dans nästa år?:)

2012-06-03 @ 02:15:29
Postat av: jj

Hey går också linnda i dans? Isf, tränar ni ihop osv? :/ när du har dansuppvisningar, brukar hon va med då? Allså.. Går ni i samma dans grupp lättare sgt? :)

2012-06-04 @ 00:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0