Tisdagen den 12 Juni

Tisdag, det närmar sig med storsteg nu ! Idag har det varit sista "vanliga" dagen i skolan, vi hade vanliga lektioner men frågan är väl hur mycket finns det att göra på lektionerna nu det sista? Man sitter bara av tiden, likaså lärarna. Alla är grymt trötta och sega i kolan nu inför sommaren. Skönt att vi snart går på välförtjänt ledighet säger jag bara. Efter skolan idag så åkte jag ner till stan och mötte upp min vän Jennie. Gick vi till favorit cafét Espresso House och köpte oss lite fika och satte oss ner. För mig blev det en smoothie och en mudcake med grädde till det. Super gott ! Satt vi där i två timmar och tjötade och bara mös. Vid fyra tiden åkte jag vidare hem till min moster och morbror för jag tänkte att jag skulle överaska moster lite med ett besök och en present för att hon fyller år idag. Och hon blev så glad, så det var roligt ! Stannade jag där ända fram tills kl åtta på kvällen, vi satt och pratade så tiden bara flög förbi. När jag kom hem käkade jag lite och nu ikväll så har jag scrubbat och smörjt hela kroppen inför morgondagens soldusch. Jag får inte använda deo, parfym eller smink på hela dagen imorgon pga solduschen, haha fräsch man kommer känna sig i skolan. Förresten så fick jag reda på en sjukt irriterande sak idag.. Mina älskade skor som jag har beställt ifrån nelly.com som jag ska ha på banketten kommer inte (!!) jag beställde dom för två veckor sedan och jag har fått ett meddelande om att dom ska ha skickats till posten osv men nej nu idag när vi kontaktade nelly så berättade dom att skorna är slut solda.. Man bara jo men tack att ni inte kunde berätta det tidigare men som tur var så är Nathalie min räddare i nöden och lånar ut sina älskade Jeffrey Campbell lita spike till mig på banketten, hur jäkla snällt är inte det då !? Åh, lyckan sicken lättnad haha. Tycker dock fortfarande det var slarvigt gjort av nelly men men. Men, nu så hade jag inget mer på hjärtat så jag kryper nog till kojs nu. Godnatt mina fina

Min och Jennies mysiga fika på EH ieftermiddags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0