Two Q and two A

Anonym: Har en fråga som du absolut inte behöver svara på ifall den känns för privat. Men hur gör du o din pojkvän på morgona (både när det är skola o inte) .. Ringer/smsar ni Godmorgon o så VARJE morgon? Är rädd att jag ska tjata ut min pojkvän med Godnatt o Godmorgon hela tinden.. o lixom om ni smsar under dagen oså typ "vad gör du" och sånt?
Jätte knäpp fråga Jag vet! men är jätte tacksam och glad för ett svar.. (gärna.som.inlägg)
Måste bara säga att du alltid verkar så glad o posetiv, GILLAS! tack för en bra blogg! :)


Svar: Hej på dig ! Självklart ska jag försöka svar på din komentar så bra som jag kan. Jag och min pojkvän smsar inte godnatt och godmorgon varje morgon eller kväll och det är väl dels mitt fel för att jag är för lat hehe.. Min pojkvän brukar vara flitigast med att skicka rara godnatt/godmorgon sms och även jag ibland. Jag tycker bara att det visar omtanke och att man tänker på sin partner, absolut inte något tjötigt jag blir bara glad när min pojkvän tänker på mig genom att skickar ett sms. Vi brukar faktiskt inte heller sms så värst mycket under dagarna men sedan så vet jag att mina andra vänner som har pojkvänner smsar dagligen med sina killar så det är absolut inget konstigt med det. Det är väl det att jag smsar med min pojkvän/vänner/familj när jag ska säga något specielt eller undrar något jag brukar inte så ofta sms "bara för att" ungefär. Men som sagt jag tycker inte att det är något tjötigt eller konstigt ifall du smsar din kille under dagen och undrar vad han gör eller hur han mår, det kommer han bara att uppskatta även ifall han inte visar det. Men bli inte ledsen ifall killen är lite dryg eller off ibland för det är vi alla och ibland är man lite mer okontaktbar. Hoppas att detta svaret duger ! Och föresten tack så hemskt mycket, jätte roligt att du fått ett sånt intryck !!


Annie: Hej jag undrar hur det blir när man söker in till dans nästa år hur man kommer in osv? Btw ska du fortsätta med dans nästa år?:)

Svar: Du skickar in din ansökan så fort som möjlig. Man kan börja skicka in redan imorgon (måndag) då det även är prova på lektioner på sinclair ifall man är osäker på vilken/vilka danser man vill börja i. Du kommer att få ett brev hemskickat till dig i slutet av augusti / början av september innan dansen drar igång ifall du nu har kommit in i gruppen / grupperna. Så det är alltså först till kvarn som gäller ! Naturligtvis ska jag fortsätta med dans, dansen är min pasion och drivkraft så jag kommer att fortsätta satsa på dansen till hösten. Dels så börjar jag estet dans på gymnasiet och så ska jag fortsätta dansa några gånger i veckan på kulturskolan samt kanske något annat också som jag funderar lite på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0