Uddevalla levererar sol

Förbaskade skit att dom har ändrat blogg.se totalt.. Fattar knappt någonting. Jag som tänkte årdna en ny header och grejer nu fattar jag ju inte hur man gör det heller. Jaja, man lär sig väl med tiden. Idag så har Uddevalla iallafall levererat sol vilket jag och Annie tog vara på ! Vi skulle egentligen ta en spontan tur till smögen eller liknande men det fick bli skepsviken pga komplikationer med bussar hit och dit. Väl på skepsviken blåste det nåt så inåt men tror vi var där i nästan 1 h iallafall. Tog vi en promenad in mot stan och satte oss vid hamnen för att vänta på en båt som aldrig dök upp haha lyckat. Men vi satt iallafall ute i solen och pratade om bokstavligt talat allt möjligt så det blev allt lyckat ändå haha. Framot sex tiden så drog jag hem till Fanny till henne och Amanda. Så tog vi det mest lugnt, käkade lite och så vidare. En lugn kväll med två fina vänner helt enkelt. Men nu måste jag sova för ska upp kl kvart över åtta imorgon, ska vara på gymmet kl nio och biffa med Agnes och Ebba. Hurtiga tjejer !!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nathalie Jag bara undra har du Några/Någon Syskon?

P:s Jag älskar dig jag tycker att du är BÄST. Du är JÄTTEFIN och SÖT!! Din stil är SNYGG. Jag önska att vi kände varandra.

2012-06-22 @ 00:16:03
Postat av: Evelina jonsson

Ååh tack fina fin du! :D ja vi hade en jättebra dag :D

2012-06-22 @ 11:16:51
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0