10 maj - helt slut

Shit pommes nu är jag då ta mig fasen helt slut. Det ska bli obesgrivligt skönt att få lägga sig i sängen och sova och vakna upp till en fullspäckad dag. Imorgon smäller det! Imorgon så är det dags för criminal, Julia Hanssons dans föreställning som jag har turen att vara med i, åh detta är så roligt jag är taggad gånger tusen ! Koreografierna kunde ha suttit bättre men det är bara att köra ! Blir det fel så blir det fel helt enkelt, inget att göra åt saken bara man köttar på och har roligt så. Så idag har vi såklart repat repat och repat ! Åkte tidigare ifrån skolan, direkt efter lunch och så var vi klara några timmar senare. Då mötte jag upp Linnda i stan och så åkte vi hem till henne, åt god mat, skrattade, snackade och bara tog det allmänt lugnt helt enkelt. Men nu måste jag sova då jag ska vara på PLUS gymnasiet kl halv nio imorgon för att bli sminkad av stylisterna. Exiding. NU KÖR VI!!!!!

True words


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0