Frågor och Svar så här på kvälls kvisten

Annie: Varför blev du sur över att Rojin vann "jeansdagarna" du sa att hon hade fuskat och en massa :S

Svar: Jag blev inte sur över faktumet att hon vann, det tycker jag är roligt eftersom att pengarna går till en bra sak ! Men det faktumet över att det fanns folk som ordnade fake konton och gillade det tyckte jag var lite sådär.. Hon andra tjejen som också hade en hel del röster hennes pojkvän dels kontaktade mig angående detta och det var så jag fick reda på det. Det var bara det jag blev lite upprörd över men nu så här i efterhand så finns det inget att göra åt saken, jag tycker bara det är roligt att en klasskamrat har vunnit.


Emmy: Vilken Tid Är Föreställningen? Vore Tacksam För Ett Svar I Förhand :)

Svar: Det är två st föreställningar, båda är på östrabo på fredag men den ena är 11.30 och den andra är 18.30 !


Alice: Vart har du köpt shortsen? Grymt snygga! Finns de i andra färger? Kram!

Svar: Dom finns på ginatricot och yes dom finns i fler färger ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0