Godnatt

Nu kryper jag i säng efter en riktigt lyckad onsdag, studiedag ! Spenderade dagen tillsammans med min vän Amanda. Ätit och druckit lite gott, en kortis joggis med hunden, en tur till torp osv osv. Fin dag ! När jag kom hem så körde jag lite styrka och strechning plus jag hade även fått ett brev angående att jag fått jobb på FY embassy nu i sommar. Jag kommer att jobba med rasism, samhället intregriterings frågor och så vidare, väldigt intressant och bra erfarenheter inför framtiden ! Känns väldigt skönt att jag fick det jobbet eftersom att det endast var ett fåtal som blev valda. Dock är jobbet bara under en kort period nu i sommar men det ska bli lärorikt i vilket fall. Sedan så kom även min klänning som jag ska ha på banketten, åh vad fin den var den satt som en smäck. Uringad i ryggen, aprikos färgad, paljetter, riktigt smarig. Kommer dock inte visa bild på den förens jag bär den på banketten. Just nu så kollar jag på hamilton i nationens intresse tillsammans med papsen. Men jag avrundar här nu så godnatt på er allesammans

Jag och amanda gottade till det lite extra förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0