Grill kväll på skepsviken

Tok varmt ute men dock har det börjat dyka upp stora mörka moln på himmlen och jag känner smått panik haha.. Ikväll så är vi ett gäng tjejer som ska grilla och bada på skepsviken så då får det inte bli dåligt väder och imorgon så är vi ett gäng som ska till liseberg och då får det absolut inte bli dåligt väder ! Hoppas molnen försvinner.. Eller att det åtminstone är uppehåll och värmen stannar. Jaja, nog tjötat om detta väder haha. Nu så ska jag fortsätta att ta det lugnt i cirka 1 h till innan det bär av mot skepsviken för bad och senare lite grillning på det ! Låter som en fin fredags kväll detta.

Här kommer också lite bilder från igår då jag och Nathalie åkte ut mot skepsviken för massa solsken. Där träffade vi på lite vänner och spelade lite beach volly boll och bara njöt av att sommaren är här. Livet ♥



dagens outfit, haha ja jag är svettig om ni undrar varför ansiktet glänser.. men jag hade precis gått till och från stan i världens värme och i en stickad kofta so thats why. Skulle ner och prata med Linnea angående hårmodevisningen som jag ska gå på mortens plus köpa fritidskort.s o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilka är din/dina bästa vänner? Puss och kram

2012-05-25 @ 18:56:39
Postat av: Ella

Har Nathalie någon blogg? :) Nathalie på bilden där uppe ;) sköt om dig ! <3

2012-05-27 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0