monday - 7e maj

Godkväll vänner ♥

Jag fick en riktigt härlig komentar ifrån en läsare vid namn Ellen angående mitt förra inlägg.. Så tack för din komentar och det som du hade och säga ! Ellen vill dels att jag ska skriva lite mer om dans, är det något som någon annan av er också är intresserad av att läsa? Och en annan läsare vid namn Linda som vill att jag ska börja med videobloggar, det hade vart roligt men känns samtidigt inte som min grej.. Men jag kan ju försöka för skojs skull iallafall ! Albin vill att jag ska skriva mer om honom till exempel haha han e för go.. Så nöta på med åsikter och förslag nu allihopa!

Återigen hej på er. Min dag har vart som vilken måndag som helst. Skolan, fick reda på att jag klarat första delen i tyska nationella vilket jag är väldigt glad över eftersom att tyska är min svaga punkt i skolan. Efter skolan blev det direkt ner till sinclair för dans rep inför criminal, sedan hiphop/street dance träning och sist men inte minst ytterliggare en dans träning fast ragga den här gången. Nu ikväll har jag och pappsen myst framför en film medans vi mölat popcorn, unnade mig det ikväll efter all dans. Men ja, nu blir det sängen så att jag orkar med morgon dagen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0