Next up: Kalas nummer två

Nu så ska jag ta mig en hurtig promenad hem till farmor där det vankas ytterliggare ett födelsedags kalas! Även mina fina ifrån Stockholm är här nu så det ska bli så jäkla roligt att få träffa dom. Jag har verkligen sätt fram emot den här dagen. Ikväll så blir det iallafall fredags mys tillsammans med Nathalie men jag ska allt hinna uppdatera innan det, efter kalaset. Men ja, jag ville bara meddela vad jag ska göra och vart jag håller hus idag. PS. Jag ska försöka slänga in en hiss&diss lista nu någon dag under helgen.

Fick ett kuvert hem från Torp idag och där i låg det en bild på mig ifrån makeovern plus ett presentkort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt e pressent kortet på.. ? vann duu eller vem gjorde de ?`

2012-05-18 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0