Now i'm home

Jag fick en fråga angående hur lång jag är och hur lång jag blir i mina wannabe jeffrey campbell skor. Jag är cirka 163/164 cm lång och klacken på dom skorna är sisådär 13 cm.. you do math. Ungefär 176 cm, fast det känns inte som om det blir en sådan skildnad så jag vet väl inte egentligen men runt där borde det vara.

Godnatt borde jag säga nu, förjävla sent inatt med. Kom hem strax innan 02.00 inatt också, precis som igår. Men jag åkte som sagt till Amanda vid sex tiden där hon hade årdnat med en liten överaskning till mig. Fika plus en present ! Söta Amanda, blev så glad. Fick ett jätte fint fjäderörhänge i lila och svart plus en skrikig lila BH, det matchade med varandra till och med haha.. Riktigt tjusigt ! Efter vi fikat och pratat så drog vi hem till Jimmy och så kom ett gäng killar plus Hanna, Linnda och Sara lite senare. Så chillade vi och sedan åkte vi ut med mopparna en sväng runt mollön, sunningen och där. Åkte sedan tillbaka till Jimmy igen efter ett tag och då börjar jag och Amanda att laga tacos! Och framot kvart över ett tiden åkte jag hemåt i den mörka natten haha. Även dagen vart bra den som jag spenderade tillsammans med Linnda och Sara vi lunchade lite och var sedan och kollade på balen på gustavsberg, alla var så fina så. Men nu så ska jag sova mina fina, så jag säger godnatt efter en gosig lördagskväll/natt/dag.

Mobil bilder även från denna afton, ej roterade men det får ni tåla  

En bild ifrån min och Amandas taco lagning hos Jimmy, ljuuuvligt

Amandas fina lilla överasknings fika plus presenterna som jag fick av henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0