photoshoot at John Bauer

hello guys. Detta är en mobil blogg, sitter at the moment och kollar medans Bea redigerar bilderna som vi plåtat idag. Jag har varit modell här på John Bauer idag för Beas projekt, vi skulle fota i kaos och det har varit riktigt roligt! Bra bilder och hon är riktigt duktig på att fota! Vi är klara här vid halv fyra tiden, då åker jag direkt till sinclair för 3 h dansrep inför föreställningen på lördag. Glöm inte att köpa biljetter ! Lång dag och nu måste jag återgå till fotandet. KISSES


Kommentarer
Postat av: Elin

Så fort jag såg dig idag tänkte jag typ "VEM är hon?!" Fy fasen vad bra du ser ut! Kände igen dig lite och så, har nog varit inne på din blogg innan :D

Kan tänka mig att du och Bea fick till några riktigt bra bilder!

2012-05-28 @ 17:56:09
URL: http://cherrybiotica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0