Present shoppande + återträff

Hej på er godingar. Föreställningen igår gick bra och vi hade det lika roligt som vanligt och bara körde på. Mamma knäppte några bilder men eftersom att jag sitter i skolan nu så får ni dom när jag kommer hem ikväll. Efter skolan åker jag nämligen direkt iväg mot Torp för att köpa present till Amanda, Martina och Pappa. Alla fyller på en och samma gång känns det som, plånboken får lida men det är ju så roligt att köpa presenter till sina nära och kära. Efter det vid fyra tiden så ska jag iväg på återträff tillsammans med min gammla konfirmations grupp. Det ska bli riktigt roligt att få träffa alla igen för vissa har man ju inte träffat sedan i Augusti då vi konfirmerades. Är nog hemma vid halv åtta tiden igen så om vi inte hörs innan dess så skriver jag då. Ha en bra dag


Förresten förlåt Marielle för att jag inte såg din kommentar fören idag.. Nej, man hade inte behövt köpa biljett utan bara gå dit och betala 20 kr i dörren. Hoppas du har möjlighet att komma på lördagens dansföreställnig på östrabo, man köper sin biljett HÄR eller 2 h innan föreställnings dags då dom säljer alla resterande biljett möjligen lite dyrare.

haha en skön bild ifrån plåtningen, denna ska ej heller användas. åh, vad jag vill visa dom "riktiga" bilderna, dom är bara för bra tack vare grymma Bea !


Kommentarer
Postat av: Molnet <3

Vacker älskling ! <3

2012-05-31 @ 20:47:24
Postat av: Anonym

Varför fotas du med massa alkohol ? o.O

2012-06-01 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0