Q & A about my friends

Anonym: Hej! Vilka är din/dina bästa vänner? Puss och kram

Svar: Hej på dig ! Min absolut bästa vän är Linnda och det har det varit sedan tre/fyra års åldern. Vi släpper inte tagit om varandra, no matter what happends. Men sedan så har jag även flera otroligt fina vänner som betyder allt för mig, dom är så fina allihopa men vissa står man närmare än andra och det är så det ska vara ! Jag har det så sjukt roligt och härligt tillsammans med mina vänner, hittar på dom sjukaste sakerna och sedan har vi även våra seriösa moments då vi kan sitta i timmar och prata om allt mellan himmel och jord. Mina vänner betyder sjukt mycket för mig och ifall ni läser detta så vill jag att ni ska veta att jag älskar er allihopa, mina fina pinglor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0