studiedag - 9e maj

Godmorgon / goddag (?)

Idag så har vi uddevallabor ( förutom friskolorna ) studiedag and guess what.. såklart så ska det då regna ute ! Så typiskt, jag som hade sett fram emot en löprunda och lite solning på det. Men jag får köra löpning ikväll ändå men jag byter ut solandet mot att nu istället åka hem till min fna vän Amanda. Senare så ska vi nog ut en sväng mot köpcentrat också. Men nu måste jag skynda mig, måste hinna tanka också. Hörs senare vänner

Det verkar tydligen vara intressant med en frågestund och hiss och diss. Jag ska nog köra på frågestund, kanske redan ikväll ? Känns dock som att jag kommer få en hel del oseriösa och till och med kränkande frågor vilket jag inte är så pepp på men ifall lite mer seriösa frågor väntar så tycker jag att vi kör på detta med frågestund !

Här är en bild ifrån MARS jag menar hallå vad hände där !? I mars hade jag shorts plus årets första dopp och nu i maj får man fasen packa på sig med kläder haha vad i hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0