tidinställt inlägg om tankar angående bloggen, var med och tyck till !









Hej allihopa, detta är ett tidinställt inlägg och jag har tänkt på en sak det senaste.. Shit vad tråkigt det måste vara att läsa min blogg ! Jag uppdaterar dåligt och när jag väl uppdaterar så handlar det om vad jag har gjort under tiden då jag inte bloggat. Jag vet att det hade vart roligare om jag gjorde videoblogg då och då, ett eller annat inlägg om whatever, vad som än faller mig in bara för att bryta det gammla vanliga. Men grejen är den att jag har aldrig tid, bokstavligt talat. Det är mycket som händer i mitt liv vilket jag älskar men då får bloggen lida utav det.. Dock så tycker jag att det är roligt att skriva och fota så egentligen borde jag ta chansen på det nu när jag har en blogg och underbara läsare. Jag får börja försöka att lägga ner mer tid helt enkelt. Men hela bloggandet och energin blir tusen gånger roligare om jag får positiv respons ifrån er ! Det är inte roligt att logga in och få se negativa komentarer som dock inte dyker upp lika ofta som dom positiva, vilket jag är tacksam över. Men det jag vill komma till är att jag vill verkligen ha en massa ideer och åsikter nu ifrån er ! För nu vill jag börja förbättra bloggen på riktigt här va, så kom igen nu har ni chansen att tycka till ! Vad vill ni läsa om i min blogg? Något specielt ämne, mer personligt om mig själv, mer bilder, frågestund, bättre uppdatering, videoblog, hiss eller diss, yeah you named it. Hit me with your best guys

Kommentarer
Postat av: Ellen

Neej! Det är inte alls tråkigt att läsa din blogg! Kanske lie tråkigt med dålig uppdatering men annars är det inget, ÄLSKAR din blogg! Kunde vara kul att läsa om lite mera dans ;) <3 Pussar och kramar, take care <3

2012-05-07 @ 20:40:06
Postat av: Molnet <3

En massa kuligt om mig (a) ;) <3

2012-05-07 @ 22:07:27
Postat av: anonym

Neej ! jag älskar att läsa din blogg ! den är super bra , jag skulle tycka det skulle vara jätte kul om du skrev lite mer om din skola och familj , sen så tycker jag det är jätte kul att läsa om mode !

älskar din blogg den är världens bästa !

du är sååå fin också !

2012-05-08 @ 07:05:26
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vart kul med en frågestund och då du svara i ett videoinlägg, skulle även vara kul att läsa om hiss och diss, annars är din blogg bäst! Älskar den

2012-05-08 @ 19:10:21
Postat av: Anonym

Hade varit kul om du kunde hissa o dissa!:-)

2012-05-08 @ 19:12:06
Postat av: Anonym

frågestund!!

din blogg äääger! <3

2012-05-08 @ 20:57:30
Postat av: zana

din blogg är en av de bästa ja läser nathalie! men kör en hiss och diss 1 gång i veckan, fotografeta eftersom du tycker om de, frågestund osv , det är ju kul :D kram!

2012-05-12 @ 21:15:21
URL: http://zanabahtiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0