Tuesday - 8 maj

Hejsan ! Jag fick ännu en rar komentar angående bloggen, tankar, åsikter och förslag. Jo, det var en läsare som la sådana fina ord men som skulle tycka att det vore roligt att läsa mer om min skola och om min familj och som även är intresserad utav mode. Nu när jag har fått in lite förslag och åsikter så kan jag försöka skriva någon extra text angående detta i text och bild form och även börja ordna lite tidinställda inlägg om just detta då jag kommer hem på kvällen och har någon timme över. Fortsätt mata på med förslag och ideér!

Nu så är jag hemkommen från en MTV/funk träning och ett litet rep inför fredag. Skolan idag gick prima, fick reda på att jag även klarat andra delen i tyska nationella. Guuu så härligt må jag säga !! Nu så ska jag iväg på mässan i kyrkan och direkt därefter är det dags för KU. Skönt ska det bli att få komma dit ikväll. Men nu måste jag börja fräscha till mig lite så att jag kan åka sen. Ha det gött tills vidare

Idag bar jag dessa söta ballerina skor som är ifrån bikboks sko kollektion. Dock har jag fått världens skoskav utav så kan knappt ha på mig skor utan att börja grina men men vill man vara fin får man lida pin, eller hur är det nu? Haha typiskt mig för alltid skoskav innan föreställnings dags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0