Två frågor om två helt olika saker

Anonym: Vad tycker du om atlantic pizzeria? såg på instagram att du ätit där, har velat gå dit men har aldrig gjort de.

Svar: Atlantic har sjukt god pizza, troligen godast i stan om jag ska vara ärlig. Man får vad man betalar för så att säga, mycket fyllning osv. Så ifall du ska testa att äta på Atlantic så tycker jag definitvt att du ska äta den där istället för att ta med den, för det är så himla mysigt där inne !  Jag ska kanske även sommarjobba där nu i sommar.. Får besked om det någon dag nu snart så får hålla tummarna !


Anonym: Hej har du skype?

Svar: Hej, nej jag har ju inte det.. Haha lite efterbliven på den fronten faktiskt men jag ser inget större behov utav att skaffa det heller faktiskt. Troligen i framtiden men inte nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får de att låta bra, så jag får nog göra de. :D

Hur mycket får du i lön då?

2012-05-16 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0