#Lyckorus

Jag är så sjukt taggad på livet just nu men jag vet inte riktigt varför haha, kanske för att jag har så sjukt mycket roliga saker inplanerade nu innan sommarlovet eller så är det pga vädret. Jag har iallafall haft en skön söndag trots att den inte alls blev som planerad. Vaknade upp tillsammans med älsklingen, firade mammsen en liten snabbis för att det är morsdag idag, åkte sedan iväg ut och joggade kl elva tillsammans med en vän ( blev väl mest promenad och tjöt men men skönt det också ), åkte sedan till Skepsviken tillsammans med Nathalie, Robin, gerd, wille, jonas, felix och bellman. Solade lite, träffade sedan på några kompisar som jag låg och tjötade och solade lite tillsammans med osv osv.. Så har dagen fortsatt ungefär. En hel dag på skepsviken med andra ord. Jag och Nathalie Taby hade egentligen planer att ses idag men hon fick förhinder så antingen blir det en kvälls tur till henne nu eller så löser vi detta en annan dag. Sjukt skönt väder har vi haft den hör veckan förövrig och jag hoppas att det alla säger inte stämmer, att nästa vecka blir det sämre väder. Detta kan gärna få hålla i sig ! Livet leker när solen steker eller hur är det nu ?


Igår var jag som sagt på liseberg tillsammans med ett gäng mycket goa vänner. Från början var vi nästan 16 pers som skulle åka men jag kände att det blev lite väl många så tillslut blev vi den lilla rara skaran 6 st, vilket blev himla lagom det. Synd att några inte kunde följa med men så kan det bli ibland. Ingen har väl heller missat att Sverige tog hem ESC i år ? Duktiga Loreen kammade hem första vinsten. Snacka om att jag ska till eurovision nästa år !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0