When I was younger..

Anonym: Hej ! Gick du i spår två på dalabergskolan?

Svar: Haha yes det stämmer ! Tider det.. Jag var wannabe punkare i fyran och femman.. Mitt blonda barr med svart under hår plus en rosa slinga, "spelade" i ett band, åkte skateboards (när inte jag och martina låg på marken och hade ramlat), försökte sminka mig svart kring ögonen, lyssnade på avril lavigne, tokia hotel och green day och tyckte det var as coolt. Haha ja tider det ! Och innan det var jag som vilken liten unge som helst som sprang runt där, jag var lite harig av mig men samtidigt galen haha. Jag hade en fantastisk uppväxt. Spenderade nästan alla dagar tillsammans med två av mina bästa vänner, Linnda och pappsen. Tider det, blir lite nostalgisk nu. Oj, detta blev djupt... Sorry för långt svar haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har du skype?

2012-05-15 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0