Wonderful day

Godkväll allihopa ♥

Jag har haft en världsbra dag och det har varit riktigt härligt väder ! Gårkvällen blev även bra den, det blev lite sent men jag spenderade den tillsammans med kompisar så då var det värt lite sömn brist. Idag så vaknade jag upp till solsken. Gjorde mig iordning frulle plus smoothie på det och satte mig ute i solen tillsammans med mammsen och startade dagen på det sättet. Underbart. Hoppade därefter in i duschen och sedan tog jag och Linnda en promenad ner till stan för att ta en 20 minutare i solariumet, kanske onödigt eftersom att det var solsken utomhus men det började bli lite kallt i vinden så att. Åkte vi sedan hem till mig och käkade och sen tog vi oss en promenix bort till Linnda. Då mötte jag upp Albin för en löprunda på egonspåret. Hurtigt ! Åkte hem och åt lite gott som morötter, gurka och dipp samt ost och kex framför miljonjakten där min mamma var med, så det var lite roligt att kika på. Åkte sedan hem till Ebba en snabbis för att hämta en sak och sedan hem igen, svinigt kallt var det då ! Nu sitter jag iallafall här och tänkte sedan sova för att vakna upp till ytterliggare en ny skolvecka. Går dock bara i skolan måndag och tisdag, möjligtvis någon lektion på torsdagen också. Pga studiedag på onsdag och sedan dansrep och föreställningar på torsdag och fredag. Awesome ! Godnatt

Två snabba från dagen


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har du bloggat så länge så nu tycker jag du ska videoblogga lite då och då. Skulle varit jätte kul. Kram.

2012-05-06 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0