15e november 2012

Godmorgon ! Sitter i skolan och ska precis ha svenska, efter det matte och tillsist street dance. Vi skulle egentligen vart i badhuset idag, men när jag var påväg mot bussen så ser jag att det tydligen är inställt.. Så det var bara att lägga sig på sängen med kläderna och hela köret på och sova ytterliggare en timma, sjukt skönt ! 
 
Efter skolan idag blir det att köra street dance, ragga, mtv. Efter det kl 18.15 blir det bio tillsammans med Annie och hennes syster, twilight breaking dawn 2 it is !!! Tagga !! Direkt efter att bion är slut åker jag ut till herresta för att dansa i 1, 5 h locking tillsammans med E.A.R. Kommer vara död efteråt haha. 
 
Hahahah en väldigt gammal bild på mig och Annie, 2010 it is haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0