Fråga angående dansföreställningar

Anonym: hej, jag undrar hur du kan va med i så många dansföreställningar o dansa med så många olika folk.. hur gör du? har du många kontakter? eller söker auditions eller något? 
skulle vart tacksam om du svara i ett inlägg :) 
tycker du är jätte duktig på att dansa, kram :)
 
Svar: Hej på dig ! Jadu, jag antar att jag är väldigt framåt och visar tydligt att det är det här jag vill och att jag inte ger upp när jag väl har påbörjat något. Jag antar att det är dels dom egenskaperna som folk har sätt hos mig som  gör att jag har fått förfrågningar om att vara med i olika dansföreställningar osv. Men sedan så är det såklart inte så att man bara kan gå runt och vänta på att folk ska fråga en ifall man vill vara med i en föreställning utan man får även vara framåt, kontakta personer som man vet har någonting på gång och meddela att man är intresserad. Det gjorde jag med ear danceqrew jag kontaktade dom och så beslutade dom att jag fick vara med helt enkelt. Så det är väldigt olika, ibland så blir jag tillfrågad ifall jag vill vara med och dansa på något event eller någon föreställning och ibland så får jag ta tag i det själv och liksom visa vad jag kan och att jag finns, typ. När man vill något tillräckligt mycket så kämpar man och ger inte upp. Det är klart att det känns tufft ibland att ha så sjukt många bollar i luften samtidigt, att varenda dag är fullspäckad men samtidigt så vet jag att det är så värt det och det är därför jag ger inte upp. Mina "kontakter" är väl dom dansarna som jag har lärt känna från kulturskolan och vissa föreställningar som jag har vart med i, och så mina danslärare då. Ifall det är något mer du undrar så är det bara att höra av sig, tycker att det är super roligt med en massa frågor !! 
Och tusen tusen tack för din komplimang, så fruktansvärt roligt att höra ! Kramis ♥
 
En bild från en dansföreställning i våras 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0