Godmorgon världen

Godmorgon ♥
 
Har ni sovit gott? Jag vaknar antagligen upp med världens träningsverk efter gårdagens dansande, men det är så det ska va (tidinställt inlägg) ! Idag så har jag en chill skoldag, möjligtvis lite dans efter skolan idag också fast vet inte riktigt det än. Ikväll blir det iallafall träning med E.A.R, tror att vi ska köra locking ? Hinner i vilket fall hem och vila och äta lite emellan, åh så skönt, love it ♥
 
Förresten, ifall det är någon som är intresserad utav att skugga dans estet så får ni gärna skugga mig ifall ni vill! Så prata mer er syv och säg att ni vill skugga mig eller någon annan elev (jag går i klass es12h), hade vart super duper roligt att få en skuggelev !! Tisdagar är roligast att skugga på, för då har vi mest dans hehe. Redan några som jag pratat med som gärna vill skugga, roligt ! Vi lyckades visst fånga en och annans intresse igår på mässan, kul!
 
En bild på några utav alla dansare från igår, killarna är b.l.a inte med på bilden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0