Hjälper en kille att korra plus 6.5 h danspass

En svettig Nathalie hälsar hej !  Just nu så håller jag på att koreografera en dans till en kille som ska dansa solo på någon revy i trollhättan, han har down syndrom så  han behöver lite hjälp med att koreografera sin dans, så då ställer jag upp och hjälper honom med detta! Det är rätt svårt då jag inte riktigt vet vad som är hans nivå riktigt osv men det löser sig ! Bara roligt att kunna hjälpa till. Precis haft mtv och modern träning och idag i skolan så körde vi jazz, balett och öva lite street/ragga också. Men nu så måste jag fortsätta att koreografera.. Snart så kommer nog Kattis så ska vi öva ännu mera dans innan street dance träningen börjar 19.30 - 20.30. Ganska så sent ikväll ! 
 
 (det här skulle publicerats för någon timme sedan..)

Kommentarer
Postat av: kajsaaa

vart har du köpt dem legginsen? sjukt snygga!! & kom du hem från festen i hällevadsholm btw? ;);) puss!

2012-11-09 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0