Inte långt kvar nu !

Hej ! Nu så börjar rutinerna att dra igång igen och det är bara att kämpa på. Hoppas att ni haft en fin start på veckan iallafall ! Skolan rullade på, hade modernt idag i skolan också så det vart ju kul.
 
Efter skolan åkte jag till Stenungsund för att jobba med 6-8 års dansklassen idag, som varje måndag. Fick sällskap av Alice på tåget påväg dit som tur var, så tråkigt att åka ensam mycket roligare att prata med någon (ibland är det dock skönt att åka tåg/buss själv, lyssna på musik och försvinna in i sin egna värld).
Hann iallafall med det tidiga tåget hem då jag skyndade mig och sprang. Så var i Uddevalla strax innan 19.00, åkte då mot pappsen för att äta subway macka som han köpt och även spela lite biljard haha. Kl 20.00 var det dags för träning ute i herresta tillsammans med ear ikväll igen, bara att kötta på, nu är det bara 4 veckor kvar tills det är dags. Den 5e december är det facepalm på östrabo och so far so good på sinclair den 6e december. BE THERE !! 
 
En bild från en träning som Elin la ut förut på sin instaaa, även en bild från träningen idag och så sist men inte minst en bild som togs förut hemma då jag stretchade lite... Försöker iallafall hehe, har dock sträckt mig. Kan va kul att lägga ut bild nu och gämnföra med om ett par månader och se ifall man blivit något vigare!
 

.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha måste bara fråga en sak angående första bilden. Vem är det som ligger på varandra? Är bara nyfiken! :D

2012-11-07 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0