Lördagens planer

"godmorgon", jag har iförsig varit vaken ett tag nu då jag gick upp väldigt tidigt för att Albin skulle iväg och spela hockey match men ändå. Om en timma så åker jag hem till mormor och morfar för lunch, fika och mys. Tar en buss där ifrån kl fyra så att jag kan möta upp min vän Annie som jag ska träffa ieftermiddag. Ikväll blir det troligtvis fest ! Orkar inte att detta är den näst sista dagen på lovet... Kind off sad. 

Två st bilder från igår kväll. Först uddevalla kannan, efter det så drog vi vidare mot Wille en liten stund och redan vid elva tiden hem till Albin för att bara ta det lugnt och mysa. Fan vad små bilderna blev haha. Orkar inte ändra, sorry.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0