next up: Vann spa tillsammans med mamsen

Efter att ha vaknat upp från en jobbig dröm så ska jag nu snart åka iväg mot vann spa tillsammans med min mamsi för en riktigt avkopplande och mysig mor och dotter dag. Jag får berätta mer när jag har kommit hem istället ! Ikväll blir det iallafall uddevalla-kannan tillsammans med vänner, efter det drar vi kanske vidare till en halloween fest och så sover jag förhoppningsvis över hos pojkvännen efter det. Vi har knappt träffats det här lovet så ska bli skönt att träffa min älskling ♥
 
Lite bilder på Linnda igår då hon piercade sig "mitt i örat" typ haha vet inte vad det heter men men, snyggt iallafall ! Hon tog hålet på pushing the pins för 250 / 300 kr har jag för mig, ifall någon är intresserad av att göra samma hål. 
 
En rädd Linnda innan hålet skulle tas, haha så söt 
 
In action
 
En lättnad när allting är över..
 
Och så resultatet! ( det är en stav rätt igenom, syns bättre in real life)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0