Om idag och även svar på en fråga !

Anonym: Haha måste bara fråga en sak angående första bilden. Vem är det som ligger på varandra? Är bara nyfiken! :D
 
Svar: Haha det är Marcus som ligger underst och Rebecka som ligger ovanpå hehe. 

 
Hello, mår ni bra idag ? Det har vart en bra dag idag. Först estetisk kommunikation, där vi skulle testa på att måla kroki (minns inte ifall det hette så men..) och efter det svenska. Hade även datakunskap där jag, Emma, Sara och Elin spelade in en reklam film om akademin, hahaha sjukt kul. Efter skolan var jag kvar i en danssal och så lärde Ellen ut sin modern dans, riktigt bra är den koreografin tycker jag. Kl 18.00 så hade jag möte med styrelsen i rum-föreningen, en förening som jag nu har gått med i på kulturskolan. Haha så typiskt mig att gå med i allt möjligt! Nu så har jag nyss ätit middag och tänkte plugga lite historia nu och sedan fortsätta kolla gossip girl, beroende framkallande. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0