Skaffat gifboom !

Sitter i skolan och väntar på att Annie ska sluta, så ska vi dra oss mot biografen för att se ifall det går att lösa biljetter till breaking dawn part 2 imorgon. Sjukt peppad på att se den !! Efter det blir det hem och vila upp mig inför locking-träningen ikväll, är helt slut och orkar egentligen inte. Sjukaste träningsverken efter igår osv, men man ska väl inte klaga ! Vill förresten också bara meddela att jag nu har skaffat gifboom, det är som instagram bara att det är rörliga bilder istället för vanliga. Så ni kan börja följa mig där också där jag heter nathaliekindhult. 
 
Pappsen bjöd mig och Linndis på en lunchis på donkis förut. Det slår allt fiskpuddingen i skolan med hästlängder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0