testar att byta bloggportal till nattstad.se

Hej! Jag har nu fört över hela den här bloggen till nattstad och även grejat lite grand med designen, så jag testar att blogga på nattstad åtminstone över helgen och kanske början på nästa vecka så får jag se ifall jag trivs och vad ni läsare tycker ! Men klicka in på www.nattstad.se/nathaliekindhult. Jag hoppas att ni alla kommer att fortsätta följa mig!! Det är även fritt fram att lämna åsikter och kommentarer, och som sagt detta är endast på prov. Jag kan lika gärna byta tillbaka på en gång, men fram tills dess, följ mig på nattstad ! 
 
 

Kommentarer
Postat av: David Baires

trååååååkigt............

2012-11-18 @ 20:56:15
URL: http://davidadrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0