3e oktober - det är okej att inte alltid må bäst

Hej ! Hur mår ni? Själv mår jag sådär, eller egentligen så mår jag bra blev bara på sånt dåligt humör nu i eftermiddags. Känns som att det är lite stressigt med alla koreografier som jag har och som jag ska lära ut och dels inför våran föreställning osv.. Mycket som snurrar runt, jag tänker och oroar mig för mycket helt enkelt. I always does. 
Men, nog om det trista nu. Idag så har vi haft temadag i skolan då vi b.l.a vart på östrabo och sett på film och pratat om att alla ska behandlas lika osv. Var dock tvungen att dra lite tidigare till Agneberg då jag och några till skulle på ett möte med program rådet som jag nu gått med i. Intressant! Efter skolan så var jag kvar och dansade lite tillsammans med Tilda och Frida. Nu så måste jag plugga matte, historia och koreografier. Sedan raka vägen hem till pappsen för mys time ! 
 
 
Oj vad hände på den här bilden egentligen hahaha... bild tagen i fredags. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0