4 oktober - kanelbullensdag b.l.a

Oh, hello guys. 
Dagen har erbjudit en hel del braigheter (kan man ens säga så? ett påhittat ord by me ehe). Dels två st inställda lektioner i skolan så det ända vi hade var idrott och street dance. Däremellan drog jag ner till café blomsterkroken tillsammans med Emma, Elin och Sara då det är kanelbullens dag och allt. Dessutom Elins födelsedag, så congratulations! Efter skolan så var jag och Sara kvar i sisådär två h för att plugga matte inför matte provet som lyckligtvis nog blev framflyttat till på måndag istället för imorgon. Efter det så hade jag rep tid inför rädda barnen galan nästa torsdag, skoj ska det bli ! Åkte efter det hem för att äta middag och nu är det plugg som gäller, även mys med mamsen då hon åker till Barcelona imorgon. Going to miss her, haha jag är så föräldra kär ♥
 
Oj, sicken fin bild på tjejerna från håltimman på cafét förut tidigare idag. Sicka pinglor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0