Breakdance - övernattning med KU

Just nu så befinner jag mig i en danssal och kör skit tillsammans med ett danceqrew som är här på lägret för att lära oss breakdance, troligtvis sjukt svårt speciellt med tanke på all träningsverk jag lär ha (tidinställt inlägg). Ikväll blir det iallafall övernattning tillsammans med KU gänget, sjukt längesedan jag var med dom då dansen alltid kommer ivägen. Vilket den dock gör ikväll igen då jag har rep tillsammans med ear så jag får försöka smita ifrån övernattningen åtminstone en timma.. Haha men så är det, men jag brukar vara rätt duktig på att pussla ihop mina scheman så att jag ska hinna med allt. Ska försöka uppdatera mer sen men förvänta er inte too much, okey? Puss så länge ♥
 
En bild som jag lånat från Linneas facebook, som hon tog på oss danstjejer (och kille) då vi var på flying bach i Göteborg för ett litet tag sedan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0