Flying bach

Gårkvällen blev inte alls som tänkt och planerat, blev istället en väldigt känsloladdad kväll då jag bara lät allt komma ut, världens finaste bestie Linnda lät mig dock komma hem till henne då vi bara mös lite och pratade. Så skönt. Resten av kvällen fick spenderas hemma med familjen, världens bästa ♥
 
Min söndag idag har dock varit raka motsattsen, sååå underbar dag har det varit !! Började med en gudstjänst i bäve kyrka i förmiddags tillsammans med Moa och mammsen. Länge sedan jag var i kyrkan då dansen krockar med kören och ku så det var en lättnad typ att vara tillbaka (om ni fattar hehe..). Efter det gick jag hem till min farmor och åt söndags lunch tillsammans med farmor, farfar och pappsen. Mysigt. Åkte efter det direkt till stan för att fika på weynes coffe tillsammans med min saknade tjej Johanna, väldigt härligt att få träffa min fina tjej och prata och små planera lite hihi. God fika också. Gick sedan mot tåget och tog 16.10 tåget mot Göteborg tillsammans med massa danstjejer (och Matthew) från skolan, real fun !! Väl i Göteborg så såg vi på flying bach på konserthuset, flying bach är alltså ett av världens bästa breakdance crew som dansar till klassisk musik (bach). Hur jäkla häftigt som helst, något av det mest awesomeiga som jag sätt, vi var helt paffa efteråt och vi fick massa inspiration och en riktigt kick av att sattsa på dansen haha ! Med andra ord, en bra söndag ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0