mosig i huvudet, det är bara att köra på eller? Japp!

Hej på er ! ♥
Är riktigt trött och mosig i huvudet, så vill inget hälldre än att bara ligga hemma ikväll och mysa framför någon bra film och bara inte tänka för en gångs skull. Men jag har dansrep med ear ute i herresta ikväll fram tills kl 22.00. En väldigt sen vardags kväll lär det bli med andra ord ! Viktigt med massa rep så att resultatet då det är showtime, blir så bra som möjligt ! Hinner iallafall plugga och äta lite nu innan. Första gången jag hinner hem efter skolan på huuur länge som helst, skönt! Efter skolan han även jag och ett gäng tjejer till kulturskolan för att hämta deras röda klackskor som dom så snällt lånar ut till oss till våran föreställning. Även vart kvar och lärt ut raggan till några också! Mycket dans nu så jag ser fram emot morgon dagen och helgen som kommer att spenderas med mina älskade vänner. Åh, så härligt ♥
 
 En bild från Julia Hanssons egna dansföreställning criminal som hon hade i våras som jag var med i. Skit roligt var det verkligen, hon är så jäkla duktig, en riktig inspirations källa ! Hon ska även vara med och dansa i x-factor nu på fredag. Ni kan läsa hennes blogg HÄR. Där hon bloggar om hennes liv i Stockholm på Diambra dit hon nu flyttat för att sattsa på dansen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0