jobb och nu flashmob i göteborg!

hejsan! sitter och väntar på tågstationen i stora höga på alla dansare som kommer med tåget om 45 min. jag har precis jobbat och haft två st zansklasser och nu bäf det av mot göteborg för en flashmob inne i femman huset. det ska bli riktigt roligt ! jag kan berätta mer när jag har kommit hem ikväll. efter flashmoben så ska jag vara kvar i göteborg en stund tillsammans med sara och ikväll kommer ebba, agnes och kanske ida hem till mig då vi ska laga tacos och så får enba sim present. efter det blir det kanske fest också beror på vad uddevakla öevererar denna afton. 

sorry för alla stavfel haha men skriver med mobilen och då blir det lätt så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0