#keso #sodamngood

Hello mina fina. Sitter just nu och äter en såååådan god middag (allting är i princip gott nu efter så här många timmar träning but still..). Har kört slut på mig själv på riktigt idag, kroppen sa ifrån under sista dansträningen då jag tillochmed blev tvungen att sätta mig. Det är tufft på tisdagar, men bara att kämpa på ! Just nu måste jag plugga också, har ett historia prov på fredag och det är 30 sidor att läsa plus hur många sidor anteckingar som helst och frågor på det så det är en del med andra ord. På tal om skolan så fick jag tillbaka mitt matte prov igår som jag fick D på, faktiskt nöjd. Vissa kanske vill ha riktigt höga betyg i matte men då det inte är min starkaste sida så är jag trots allt väldigt nöjd över min prestation och dess resultat ! 
 
En bild från december förra året på mig och min mamsi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0