Rädda barnen gala och en räddad fredags kväll

Bloggade aldrig någonting om gårdagens uppträdande på rädda barnen galan. Men det gick i vilket fall hur bra som helst och det var även riktigt roligt ! Förhoppningsvis fick dom in en del pengar då det var fullsatt. Idag så har jag haft matte prov, historia läxförhör och engelska läxförhör därav att jag inte hann blogga något mer igår kväll. För så fort som jag kommit hem från "galan" så var det dags för plugg. 
 
Min fredagskväll såg rätt så mörk ut från början men den räddades tillslut iallafall. Då jag drog hem till Linda först,  vi gjorde iordning marrängswisch (stavning) och åt det. Begav oss sedan hem till David till han, Fredde och Amanda. Chillade vi, snackade, kollade slutet på x-factor, drömde oss bort till rhodos beach party 2013 och hade det riktigt mysigt. Bra kväll tillslut ! Har dock skadat min lilltå, tror nästan den är bruten så vi övervägde ifall vi skulle åka till akuten förut men det blev aldrig så, jag orkade inte så förhoppningsvis lugnar tån ner sig lite till imorgon då jag ska hålla i tre dans lektioner haha. Men jag ska upp halv sju imorgon bitti och jobba så måste sova nu... Godnatt ♥
 
Läs Davids blogg HÄR, han bloggar om allt från hans vardag till en massa inspirerande mode outfits. 
 
Här kommer fyra st bilder från ikväll plus en bild från igår medans vi satt inne i logen och laddade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0