Såå bra dag !!

Detta har ju bara varit en för bra dag ! Var i kållered på teamträff med jobbet nu ikväll och då vann jag en "funky awards" för bästa medarbetare ! Vann ett presentkort på 550 kr på ett lyxigt spa i Göteborg, det ska definitivt utnyttjas. Åh, så roligt, blev verkligen jätte glad ! Så det har varit en bra kväll med andra ord. Hann jag och Evelina med 19.42 tåget hem och där på tåget så stötte vi på Annie och Linnda. Trevligt trevligt. Var även en sväng på agneberg efter skolan för att låna bok tillsammans med Emma, drog efter det tillbaka till danssalen till tjejerna som var där och körde. Kom Albin förbi med pankakisar och räddade min hunger och nu så försöker jag få tag på honom då jag ska låna hans onepiece inför imorgon då jag, Emma och Elin ska vara telletabbies i skolan för att det är halloween typ så ska alla vara utklädda haha. Så är det på sinclair (rekomenderar alla 97or att söka dit) sååå skön skola !! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0