star for life

Förlåt förlåt förlåt, glömde att uppdatera igår. Gårdagen bestod iallafall först utav jobb (tre st dansklasser i stora höga), star for life (en välgörenhetskonsert typ) tillsammans med Nathalie och även mys tillsammans med pojkvännen som jag även sov hos. Det var min lördag det ! Måste även bara få tillägga hur sjukt det var att sitta i publiken i år istället för att vara med och sjunga i kören som jag gjorde förra året (star for life), fick rysningar gång på gång, det lät så vackert. Helt sjukt bra ! För er som inte var där så kan jag verkligen rekomendera detta till nästa år. Väldigt spontant också haha, vi åkte ner en timma innan det skulle börja för att se om det fanns biljetter kvar och det fanns det lyckligtvis nog. Rolig kväll iallafall ! 
 
Idag så blir det hemma mys tillsammans med papsen, lite historia pluggande och även dans-rep med EAR på medborgarskolan senare ieftermiddag/ikväll. 
 
Tre st halvbra bilder från star for life konserten igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0