vardagsmys med en fin vän ♥

Ikväll så har jag varit hemma hos min vän Annie och myst tillsammans med henne. Massa catch up talk osv, då det var ett tag sedan som vi umgicks "på riktigt" så att säga. Mycket som kommer ivägen under skolveckorna. Härlig kväll iallafall ! Efter skolan så var jag även kvar en liten stund då Sandra skulle lära mig en balett koreografi till föreställningen haha.. Koreografin är bra, men jag måste definitivt öva på snurrar och att få in balett känslan då jag är mer en street tjej än en balett tjej som ni nog vet vid det här laget. Men det ska bli roligt att också få köra något annorlunda mot vad jag brukar ! Träffade som sagt Annie efter detta då vi först drog till meddo då hon skulle lösa en grej som krånglade förut haha, sedan vidare mot willys för att köpa med oss nachos, dipper osv och sedan direkt hem till henne i spöregnet. Lovely. Nu så måste jag plugga  till historia provet imorgon och sedan direkt hem till min father. Imorgon väntar en riktigt bra dag och kväll!!
 
Förlåt för alla tråkiga instagram bilder, imorgon blir det bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0