17års fest ikväll

Har lite små bråttom för ska hinna slå in Nathalies present, göra mig iordning, packa ihop inför imorgon och öva på alla 20 dans koreografier som jag ska kunna som rinnande vatten imorgon. Och detta ska jag hinna med på lite mer än en timma!? Men det klarar jag, no problems ! 
Ikväll blir det iallafall fest hemma hos Nathalie då hon fyller 17år på tisdag, så blir att fira bruttan ikväll och ha det riktigt förjävla roligt !! Skriver inget om morgondagen än som även den ser riktigt ljus ut. Utan årdnar ett tidinställt inlägg till imorgon bitti istället, nu måste jag sätta fart. Ha en riktigt härlig helg mina fina ♥
 
haha ett gäng bilder från estetiska kommunikationen i skolan, haha... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0