30 september - a good sunday

Hej ! 
Fick en såå gullig kommentar förut, tack så mycket snälla du, du fick mig att le ♥
 
Kom nyligen hem från en, ja vad ska man kalla det, en ytterst blöt promenad. Det regnar, för ovanlighetensskul. Tidigare ikväll så var jag ute i herrestad och repade tillsammans med EAR inför föreställningen i december. Det gick bra, sjukt mycket steg som snurrar runt i huvudet nu men det är bara att öva öva öva, så ska det allt sätta sig.
 
Var även en sväng på Torp Köpcentrum idag. Fick köpt mig en försenad födelsedags present till Ebba som hon får någon gång nästa vecka är det tänkt, fick även köpt mig en hårinpackning från märket orofluido, ett bra märke så hoppas att inpackningen är lika bra som håroljan. Det slank även med en body lotion och en mer "avancerad" miniräknare till matten. En god kyckling sallad på briggen fick det bli också. 
 
Nu, så hade jag tänkt att gå och lägga mig så att jag är redo inför en ny skolvecka. Puss, hoppas att ni haft en bra helg ♥
 
salladen som slank ned på briggen förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0