6e september - myser

Torsdag, just nu sitter jag hemma i myskläder och bara njuter av ledigheten. Har lite plugg att ta tag i sen och koreografier att nöta in, på lördag smäller det ! Ska kanske träffa Sara sen också. Vi hade tänkt att prata lite kring en språkresa som vi troligvis ska på nästa år till USA. Jag har sparat en hel del pengar så jag har råd att åka, men det är lite vi får kolla först osv innan vi bokar dvs. Sedan så ska även några vänner iväg till Rodhos nästa sommar till ett beach party som är då i Juli och jag är såklart sjukt sugen på att följa med, så det gäller att välja och prioritera helt enkelt. Har egentligen inte så mycket mer att säga.. Varit i skolan idag, det gammla vanliga you know. Så, jag avslutar här och uppdaterar troligtvis mer senare ikväll. Ha det så bra fram tills dess amigos ♥
 
en bild som Linnda tog på mig igår med sin webcam ute på min altan.. oj vad jag myser haha

 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

L´oreal Paris är på modelljakt i sverige, du borde söka dit så fin som du är <3 <3 <3

2012-09-07 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0